Tippjeinknek köszönhetően többet hozhat ki közösségi média marketingjéből
Gondolt már vállalkozása marketingjére a közösségi médián keresztül, de nem tudja, hol kezdje? Ez a cikk végigvezeti Önt a közösségi média fájának fő ágain, valamint bemutatja, hogyan lehet bevételt generálni az ezeket a webhelyeket naponta látogató millióktól.
A közösségi média-marketing sikeres használatának kulcsa a kiváló tartalom. Ennek a tartalomnak inspirálónak, oktatónak és érdekesnek kell lennie, hogy követői meg akarják osztani. Amikor megosztják a tartalmát, Ön és vállalkozása új potenciális követőknek van kitéve, akik megoszthatják tartalmát és növelhetik a közösségi média jelenlétét.
Mindig emlékezzen arra, hogy ki a közönsége a közösségi média marketing kampányaiban, és ami számukra a legfontosabb. Olyan tartalmat kell közzétenni, amely rájuk vonatkozik, és erőfeszítéseit olyan módon kell összpontosítania, hogy megtartsa a figyelmüket. A bejegyzéseinek relevánsaknak és kiváló minőségűeknek kell lenniük, hogy követői és rajongói ne csak azért hagyják őket el, mert nem érdeklik őket.
Ha van blogja, amelyet rendszeresen frissít, akkor valóban beállíthatja azt úgy, hogy a bejegyzései automatikusan a Twitteren tweeteljenek. A nagyobb kitettség érdekében linkelje azokat az aktív bloggereket, akik hajlandóak lehetnek viszonozni, egy linkkel a webhelyükről az Önéhez. Értékelni fogják az expozíciót, és követői élvezhetik a nyújtott minőségi tartalmat.
Ne felejtsen el közzétenni egy linket a webhelyére vagy blogjára a közösségi profiljaiban. Ha valaki egy közösségi hálón értesül a termékeiről, akkor hozzá kell férnie további információkhoz, és meg kell néznie, hogy mit használ kirakatként, mielőtt eldönthetné, mit vásárol.
A közösségi média marketingjében nyerjen díjat mérföldkövének kedvelőinek vagy követőinek. Adja ajándékba a termékével kapcsolatos ajándékutalványokat vagy érdekes dolgokat századik, ezredik és milliomod követőinek. Ez nemcsak arra ösztönzi az embereket, hogy iratkozzanak fel az Ön tartalmára, hanem a győztes is egy életen át ráveszi, milyen nagyszerű az adott modul.
Az összes blogbejegyzésnek meg kell jelennie a LinkedIn weboldalán, ha rendelkezik a blog hírcsatornájával. Minden egyes elküldéskor megjelenik a LinkedIn-ben. Ez nemcsak időt takarít meg, hanem nagyobb expozíciót is eredményez.
Biztosíts egyedi tartalmat úgy, hogy a céloldalt feltárási fülként állítja be a Facebookon. Felvehet olyan tartalmat, amely egy speciális videó, amelyet követői érdekesnek találhatnak, vagy tehet például egy speciális kupont vagy utalványt, amely beváltható a webhelyén. Az egyedi és vonzó tartalom a követőket érdekli az általad közzétett dolgok iránt, és visszatartja őket mind a Facebook-oldaladra, mind a webhelyedre.
Próbálja ki a közösségi médiaprofilok közvélemény-kutatásait az ügyfelek bevonására és bevonására. Az emberek szeretik elmondani a véleményüket és hallani a hangjukat. A közvélemény-kutatás nagyszerű módja annak, hogy véleményüket elmondják, és visszajelzést adjanak az új, az Ön cége szempontjából releváns termékekről és ötletekről.
Építsen izgalmat a termékek iránt úgy, hogy eladja őket a közösségi hálózati profiljain keresztül. Mindenki szereti a freebie-t, így ez nagyszerű lehetőség arra, hogy a közösségi oldalakon több ember kövesse Önt. Határozza meg, mi lesz a freebie, és tegyen közzé linkeket a versenyére a közösségi média profiljain, amelyeket kifejezetten ajándékozásnak és versenyeknek szentelnek.
A közösségi média felhasználásával megtalálta azt a központot, ahová az emberek információhoz jutnak. Ennek előnyére történő felhasználása előrébb viszi vállalkozásának marketingjét. Ezt a cikket arra terveztük, hogy megmutassa, hogyan és hol lehet hatékonyan használni a közösségi médiát az alsó sor növelése érdekében.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.