A legjobb tippek az online siker eléréséhez
A cikkek hírlevélen keresztül történő marketingje kiváló ötlet lehet a megfelelő mozgásban lévő terv mellett. Szüksége lesz egy ügyfélkörre, és ez lehet korábbi ügyfél, barát vagy blog előfizető. A hírleveleken keresztül történő cikkmarketing hátránya, hogy több idő jut erre a módszerre, mint más módszerekre, egyszerűen azért, mert meg kell terveznie egy sablont, el kell küldenie azokat (csiga- vagy e-mail), valamint létre kell hoznia és meg kell formáznia az összes tartalmat. A hírlevelek legnagyobb előnye, hogy egyenesen az olvasók postaládájába juttatja el magát; ha kitartó és következetes, akkor a hírlevél egy részét el fogják olvasni, és cserébe irányítsa az embereket a webhelyre. A kemény munka megtérülhet, ha megnézi ezt a cikket, és betartja ezeket a fontos tippeket.
Az internetes hirdetések során hatékony színvilágokat kell használnia, mert lehet, hogy csak a színekre kell felhívnia a figyelmüket. Ha a színei jól folynak és összefonódnak, hogy kellemes látványt teremtsenek, az emberek hajlandóbbak lesznek megvizsgálni a terméket. Ha a színei nem keverednek és ütköznek, akkor az emberek elkerülik a hirdetését.
Ha online vállalkozása van, fontos, hogy legyen blogja. A blogok nagyszerű módja lehet a gondolatvezetés előmozdításának. A blogot személyre kell szabni, hogy tükrözze önt. Győződjön meg róla, hogy elgondolkodtató cikkeket tartalmaz, amelyek megmutatják integritását, humorát, gondolkodásmódját, szakmai meglátásait és vezetői tulajdonságait. A legújabb ipari trendek megbeszélése megmutatja látogatóinak, hogy a dolgok élvonalában jár.
Győződjön meg arról, hogy cikkei kiváló minőségűek-e. Ha sok elírási, helyesírási vagy nyelvtani hibája van, akkor amatőrnek látszik. Az emberek nem fogják komolyan venni, és elkerülik az összes cikket. Ugyanez a helyzet, ha helytelen tények állnak rendelkezésére vagy hazudik az olvasóknak.
Ha le szeretné írni a gondolatait a témáról, amint eszükbe jut, ez a legjobb módja annak, hogy cikket készítsen. Ebben a szakaszban ne szánjon időt a lektorálásra vagy a szerkesztésre, mivel csak elvonja a figyelmét arról, amit mondani akar.
Tartalom hivatkozásakor ne másolja a tartalmat. Ez bünteti a keresési találatokban elfoglalt helyét. Ha egynél több helyre van szüksége a tartalmához, használjon különböző linkeket, vagy változtassa meg kissé a tartalmát. Mindig mindent meg kell tennie, hogy érdekes és minőségi tartalmat kínáljon webhelyén.
Ha ötleteket kíván gyűjteni saját cikkmarketing erőfeszítéseihez, tekintse át azokat a cikkeket, amelyek a címtárak „legnézettebb” kategóriájában jelennek meg. Hogyan szerveződnek? Mi a hangjuk? Mennyire hivatalos vagy informális a nyelvük? Egy példa egy hatékony oktatási eszköz, és a kiválasztott cikk könyv legnézettebb cikkei nagyon sikeres példák.
A cikkmarketing sikere az Ön által közzétett tartalom körül forog. Írjon közzé olyan témákat, amelyek megfelelnek az Ön preferenciáinak, igényeinek vagy megoldások azoknak a kérdéseknek, amelyek sok olvasónál felmerülhetnek. A cikkek nagyon jól mennek sok webhelyen, ezért engedje meg őket.
Ahhoz, hogy sikeres legyen egy cikk marketingje során, egyedülállónak kell lennie a marketing megközelítésében. Az emberek nem akarják, hogy ugyanazt a cikket öt különböző módon írják. Nagyon unalmas és nem tetszik a visszaforgatott anyag látása. Új és érdekes anyagok készítése, amelyek kellemes és vonzó módon íródtak, a legjobb módja a cikkek piacra dobásának.
Mint fent említettük, a cikkek hírlevél útján történő marketingje nehéz lehet, és valószínű, hogy egy kis ideig várni kell, hogy megismerje erőfeszítéseinek eredményeit. Csak adjon neki időt, és küldjön kiváló minőségű tartalmat a megfelelő embereknek, és ez működni fog. Ez csak egy az árucikkek sokféle értékesítési módjának, így végezzen egy kis kutatást is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.