Ezek a cikkmarketing tippek bárkinek megfelelhetnek!
Sok más ember hallotta már a cikkmarketinggel kapcsolatos észrevételeit, de itt az ideje, hogy megismerje, és saját szakértője legyen. Bár ez további elkötelezettséget igényelhet, mindenképpen visszakapja, amit belefektetett. Ez a cikk számos hasznos tippet tartalmaz az Ön számára.
Hozzon létre egy lépésenkénti útmutatót, amelyet követhet, amikor megpróbálja piacra dobni webhelyét vagy termékeit. A jól teljesítő vállalkozások olyan vállalkozások, amelyeket az alapoktól fogva fogalmaztak meg, vagyis a vállalkozás mögött álló emberek átfogó tervvel kezdték, majd a sikerhez vezető utat követték.
Maradjon a témánál. A cikknek mindig relevánsnak kell lennie bármivel szemben, amelyet reklámoz. Ha a lakásfelújításról ír, akkor nincs ok arra, hogy elmeséljen egy történetet a közelmúltbeli Bahamákon töltött nyaralásáról. Az olvasók azt akarják, hogy a tartalom megfeleljen a témának, ezért ügyeljen arra, hogy ne tévedjen túl messzire.
Írja át a cikket minden beküldéshez. A keresőmotor "duplikátum nélküli" irányelveinek legyőzéséhez egyszerűen át kell alakítania a cikkét minden egyes alkalommal, amikor elküldi. Változtassa meg annyira, hogy úgy tűnjön, hogy nem ugyanaz a cikk, és a keresőmotorok több back-linket is megadnak, egyet minden egyes új beküldéshez.
Készítsen e-könyvet. Ez egyfajta portfólió, az összes írott cikk gyűjteménye. Nem akarja, hogy túl kicsi legyen, ezért várjon, amíg sok cikket összegyűjt. Használhatja ezt az íráskészség bemutatására, vagy cikkgyűjteményeket kereső embereknek történő eladásra.
Tegyen közzé cikkeket a lehető legtöbb ingyenes top 10 cikk könyvben. Győződjön meg róla, hogy cikkei egyediek és jól meg vannak írva. Ismerkedjen meg az egyes könyvtárak beküldési követelményeivel, valamint annak feltételeivel. Egyes könyvtárak minimális szószámmal rendelkeznek, és az egyik, a Buzzle, nem fogad el olyan cikket, amelyet bárhol másutt publikáltak az interneten annak közzététele előtt.
A cikk címe írásakor ügyeljen arra, hogy az olvasói számára vonzó legyen. Ügyeljen arra, hogy kulcsszavait a címsorában tartsa, de az olvasók számára is kiemelkedőnek kell lennie. Ha a címsor nem vonzó, senki sem akarja elolvasni, amit írt. Érezze olvasóit, hogy el kell olvasniuk a cikkét.
Ha arról ír, hogy cikkeit szindikálásba hozza, akkor nem kell annyi figyelmet fordítania arra, hogy kulcsszavai elöl és középen maradjanak egy cikkben. Készítse el tartalmát az olvasó számára. A szindikálás során a rangsorok a linkek hátuljáról származnak, így többnyire figyelmen kívül hagyhatja a kulcsszavak újra és újra szerepeltetését.
Fontolja meg egy olyan online eszköz használatát, amely automatikusan kiadja cikkeit különböző webhelyeknek. Minél több ember látja cikkét, annál több potenciális vállalkozást generál, amikor az olvasók rákattintanak a blogjában található linkekre. Ettől a keresőmotorok körében is népszerűvé válik.
Kapcsolja össze cikkeit, hogy azok egymást népszerűsítsék. Remek ötlet egy korábbi cikkhez való hivatkozás. Annak érdekében, hogy hasznos információkat nyújthasson olvasóinak, fontos, hogy számos információt bemutasson. Ne ijedjen meg dicsérni a saját munkáját!
Cikkek marketingje során vegye figyelembe a tartalmat. Szörnyű, rosszul megfogalmazott tartalmakkal rendelkező tartalom, és az angol nyelv gyenge ismerete csak tönkreteszi hírnevét. Legyen összhangban a cikkek minőségének ellenőrzésével, és a tartalmat szem előtt tartva írjon. Aggódjon a keresőmotor optimalizálása miatt később.
Összegzésképpen elmondható, hogy most számos hasznos tippet kaptak a cikkek marketingjével kapcsolatban. Bár lehet, hogy már tudott ezekből az információkból, reméljük, hogy vagy megerősítette jelenlegi ismereteit, vagy valami újat tanult. Használja ezeket az információkat, és legyen saját sikereinek irányítója.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.