Piacozza vállalkozását a Facebook erejével ezekkel a tippekkel
Fél attól, hogy nem tudja, mit kell tennie, ha a Facebookon marketingről van szó? Ez egy gyakori probléma, amellyel azok az emberek szembesülnek, akik nem ismerik ezt a kampányformát. Szerencsére ez a cikk egyszerűen és hatékonyan elmagyarázza, mi szükséges egy hatékony kampány létrehozásához, ezért olvassa el.
Hozzon létre egy versenyt a Facebook oldalán, amelyen csak az oldala rajongói vehetnek részt. Ez izgatottá teszi őket, hogy eljöjjenek az oldalára. Még a családnak, a barátoknak vagy a munkatársaknak is elmondhatják, vagyis több látogató érkezik az oldalára. Természetesen a több látogató több üzletet jelent!
Ha egy követője panaszkodik a Facebook oldalán, próbáljon meg mindent megtenni, hogy nyilvánosan megoldja a problémát. Ezzel tudatosítani fogja másokban, hogy jó hírű vállalkozás, és minden kötelezettségét teljesíti. Ha nem tudja nyilvánosan megoldani az ügyféllel kapcsolatos vitát, próbálja meg privát módon kezelni.
Csatlakoztassa Twitter fiókját a Facebook oldalához. Ez segít a bejegyzések egyszerűsítésében mindkét közösségi média fiókban. Amikor közzétesz a Twitteren, a bejegyzés egyidejűleg megjelenik a Facebook oldalán is. Ezzel időt és energiát takaríthat meg, ha mindkét webhelyre bejelentkezik egy bejegyzés elkészítéséhez.
A lájkok nem fizetik a villanyszámlát, a részvények nem hozzák haza a szalonnát, és a megjegyzések nem fizetik az alkalmazottak bérét. Ezek egyike sem segít közvetlenül a profit elérésében. Könnyedén hirdethet a Facebookon anélkül, hogy valaha is befektetne egy Facebook üzleti oldalra, ezért fontoljon meg más lehetőségeket és azt, hogy mennyi pénzt kereshetnek.
Ne hozzon létre túl hosszú bejegyzéseket. Bár sok információt oszthat meg, senki sem akar 1000 szóban átgázolni a lényegre jutáshoz. Próbáljon meg minden bejegyzést a lehető legrövidebbé tenni, de győződjön meg róla, hogy jól meg vannak írva. Azt akarja, hogy az emberek képesek legyenek felfogni a fő gondolatot.
Hozzon létre csoportot vállalkozása számára. Ez lehet egy találkozóhely, ahol válaszolhat a kérdésekre, és ahol Ön és az ügyfelek kölcsönhatásba léphetnek. Ebben a csoportban információkat oszthat meg és kedvezményeket kínálhat. Gyorsan megismerheti egyes ügyfeleit.
Ne felejtse el közzétenni Facebook oldalán. Amikor egy vállalkozás létrehoz egy Facebook fiókot, gyakran közzétesz egy posztot, majd hónapokig semmit. Ahhoz, hogy ez a fajta marketing sikeres legyen, stratégiai módon kell közzétennie. Nem kell naponta 15 -ször posztolni, de hetente néhányszor jó ötlet.
Kérdezze meg előfizetőit, hogy lépjenek kapcsolatba Önnel. Megkérheti például az embereket, hogy osszanak meg egy vicces anekdotát, vagy mondják el véleményüket egy bizonyos témában. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy előfizetői kapcsolatba lépjenek Önnel és egymással.
Győződjön meg róla, hogy nézői képesek "megosztani" Facebook oldala tartalmát. Ha oldala értékes információkat tartalmaz, a közönség egy része elmondhatja másoknak, hogy tudnak róla. A Facebook a másokkal való megosztásból és interakcióból él. Ha keményen dolgozik azon, hogy értékes erőforrásokat nyújtson a közönségnek, akkor ők viszonozzák a szívességet azáltal, hogy tájékoztatják saját hálózataikat az Ön tartalmáról, és valószínűleg több leendő ügyfelet szereznek Önnek.
Szervezzen néhány hálózati eseményt a Facebookon. Ösztönözheti például előfizetőit, hogy tegyenek közzé hirdetést, linket a saját webhelyükre az oldalon, vagy képet a legutóbb vásárolt termékről. Válasszon egy időpontot, amikor előfizetői valószínűleg online lesznek, például szombat délután vagy hétköznap.
Akár ruházatot, akár szemináriumokat, éjszakai klubokat vagy tereprendezési szolgáltatásokat forgalmaz, a Facebook képes megtörni. Ha jól csinálja, a közösségi média kampány hatalmas nyereséget hozhat Önnek. A cikk elolvasása után szerzett ismeretei segíthetnek a siker elérésében egy jól átgondolt Facebook kampánynak köszönhetően.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.