Gyors és egyszerű ötletek az e -mail marketing stratégiákhoz
Az e -mail marketing az egyik leghatékonyabb hirdetési módszer, amely hosszú időn keresztül megjelenik. Az e -mailek a legjobb módja az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak, különleges ajánlatok felajánlásának és új ügyfelek elérésének. Ez a cikk azért jött létre, hogy segítsen egy internetes kampány elindításában, amely mindezeket a célokat megvalósítja.
Kérje visszajelzését ügyfeleitől e -mailjeivel kapcsolatban. Mivel az ügyfelek a kampány legfontosabb részei, fontos tudni, hogy elégedettek -e az Öntől kapott e -mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid kérdőívet néhány kérdéssel arról, hogy mit szeretnek és mit nem.
Amikor felkéri az embereket, hogy jelentkezzenek, tudassa velük, mire számíthatnak. Mondja el nekik, hogy mit fog küldeni, és milyen gyakran. Az emberek nagyobb valószínűséggel jelentkeznek, ha tudják, hogy nem fogja elárasztani a postaládájukat olyan szöveges e -mailekkel, amelyeket nem szándékoznak elolvasni.
Minél könnyebb feliratkozni e -mail hírlevelére, annál több feliratkozója lesz. Ha fizikai üzlete van, kérje vásárlói e -mail címét, amikor vásárolnak. Ha webhelyen értékesít, kérje meg a címét, amikor készen állnak a kijelentkezésre.
Fontos a következetesség. Ugyanazt a kialakítást használja a webhelyén található e -mailekhez. Ez magában foglalja a betűtípusokat, logókat és színsémákat. Használjon könnyen olvasható betűtípust. Az előfizetőivel folytatott néhány kommunikáció után kezdik látni, hogy ismerik az üzeneteit, és tudják, hogy ez mindig önöktől származik. Az ismerkedés (vagy márkaépítés) ápolása a marketing fontos része, különösen e -mailben.
Az e -mail fejlesztésekor vegye figyelembe, hogy az előnézeti panel mekkora a legtöbb e -mail olvasó szoftverben. Ha e -mailje jóval meghaladja az előnézeti ablaktábla méretét, bölcs dolog azonnal szerkeszteni. Sokan kizárólag ebben az előnézeti ablaktáblában olvassák e -mailjeiket. A fájdalom hatáskörén kívül eső információkat az olvasó soha nem láthatja.
Kerülje a túl sok kép használatát e -mailjeiben. Sok e -mail program blokkolja a grafikákat, így időpazarlás a használatuk. Ezenkívül a grafika túlzott használata valószínűleg arra készteti az e-mail olvasókat, hogy automatikusan dobják az e-maileket a spam mappába.
Nagyon gyakori, hogy az emberek mobiltelefonnal nézik az internetet ahelyett, hogy számítógépet használnának. Mivel ez a helyzet, ezt úgy kell megtenni, hogy a kiküldött e -mailek szélessége könnyen látható legyen mobiltelefonon. Arra is ügyeljen, hogy ugyanezt tegye a céloldalával.
Készüljön fel arra, hogy válaszoljon az e -mailekre, ha az e -mail marketingjét megfelelően végzi. Ha túl sokáig tart a válaszadás, akkor egy csomó lehetőséget kihagyhat. Ha jó, ingyenes tartalmat nyújt, készen áll arra, hogy válaszokat kapjon a címzettjeitől. Fel kell készülnie és rendelkezésre kell állnia, amennyire csak lehet.
A statisztikák összegyűjtése és elemzése ugyanolyan fontos az e -mail marketingkampány sikeréhez, mint egy üzleti webhelyhez. Fektessen be olyan szoftverekbe, amelyek lehetővé teszik minden e -mail hatékonyságának nyomon követését, attól függően, hogy az e -mailek hány százaléka ténylegesen megnyílik, és hány lemondást eredményez.
Bebizonyosodott, hogy az internet forradalmasította a vállalkozások működését, és ennek része az e -mail marketing. Most a vállalkozások minden eddiginél könnyebben elérhetnek több ügyfelet, és az ár töredékéért. Használja a fenti cikk technikáit, hogy a leghatékonyabb e -mail kampányt mutassa be ügyfeleinek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.