Hogyan használhatja az e-mail marketinget vállalkozása előmozdítására
Valószínű, hogy Ön korábban marketinges e-mailek címzettje volt. Az e -mail marketing lehetővé teszi, hogy mindketten azon dolgozzanak, hogy megtartsák jelenlegi ügyfeleiket, miközben vonzzák a potenciális ügyfeleket is. Ha egy e-mail marketing kampányt szeretne csinálni, olvasson tovább néhány hasznos tanácsért.
Kövesse nyomon a kapcsolatokat, akikkel a kiállításokon találkozott. Gyűjtse össze az emberek telefonszámait, amikor megállnak az asztalánál, és hívja fel őket néhány héten belül a találkozást követően. Használja az utólagos hívást, hogy jelentkezzen be kapcsolattartójával, és kérdezze meg tőle, szeretné-e e-mailben megkapni marketing hírlevelét.
Amikor ügyfelei megadják e-mail címüket a regisztrációs folyamat során. Győződjön meg arról, hogy jól látható nyilatkozata van arról, hogy e-mailes marketingkampányokat fog végrehajtani. Próbálja jelezni a fogyasztónak, hogy milyen gyakran kívánja használni a címét, hogy ne tudjon róla.
Hagyja, hogy az olvasók megválasszák a tartalom elrendezését. A képeket, grafikákat és JavaScriptet tartalmazó üzeneteket valószínűleg megeszik a szoftverszűrők, és emberi szem soha nem látja. Küldjön ki alapszöveget vagy gazdag szöveges formátumot, beleértve a webhelyére mutató linket, és a HTML verzió lehetőségét azok számára, akik ezt szeretnék.
Az e-mailek fejlesztésekor vegye figyelembe, hogy a legtöbb e-mail olvasó szoftverben mekkora az előnézeti ablaktábla. Ha e-mailje jóval meghaladja az előnézeti panel méretét, bölcs dolog azonnal szerkeszteni. Sokan csak ebben az előnézeti ablakban olvassák el az e-mailjeit. A hatókörén kívül eső információkat az olvasó soha nem láthatja.
E -mail marketingkampánya hatékonyabb lesz, ha megkönnyíti az ügyfelek leiratkozását. Ez paradoxnak tűnhet, de az emberek hajlamosak jobban megbízni önben, ha úgy érzik, ők irányítanak. Tegye fel a leiratkozási linket jól látható helyre, hogy könnyen megtalálják.
Annak érdekében, hogy minden e -mailben egyértelmű és emlékezetes hatást érjen el, tartsa rövidnek és édesnek a marketingüzeneteket. Minden e -mailnek nagyon világos üzenetet kell tartalmaznia, és csak olyan információkat, médiát és linkeket kell tartalmaznia, amelyek teljesen relevánsak az üzenethez. Egy tömör, de meggyőző e-mailt az olvasók könnyebben befogadnak, mint egy szeles üzenetet, amely túl sok pontot próbál kikényszeríteni.
Tanulja meg, hogy mit ne tegyen, ha megnézi a tényleges spam üzeneteket. Regisztráljon egy új e-mail címet egy ingyenes kliens segítségével, használja a címet több helyen az interneten, és figyelje, ahogy a beérkező levelek gyűjtik a spameket. Ezt senki sem akarja. Tanuljon a hibáikból, és javítsa ki azokat, amelyek a saját e-mail kampányában léteznek. Ha többet tesz, hogy megkülönböztesse magát a levélszemét küldőktől, nagyszerű módja annak, hogy megteremtse a márka tiszteletét.
Kínáljon látogatóinak egy ingyenes, e-mailben lebonyolított tanfolyamot. Ki kell fejlesztenie egy meghatározott mennyiségű automatikus válaszadót, a leckét szakaszokra bontva. Négy-hat szakasznak megfelelő mennyiségnek kell lennie. Ügyeljen arra, hogy a tartalom informatív és egyedi legyen. Ütemezze be a részeket egyenként 24 óránként. Ez számos előnnyel járhat, például webhelye fejlesztésével, ügyfelei bizalmának megszerzésével, tekintélyének fejlesztésével és e -mail bázisának kiépítésével.
Az e-mailes marketing mindennapos jelenség, amelyet mára már nagyjából mindenki megszokott. Az egyszerű e-mail üzenetek használatával a vállalatok képesek a magánszemélyek felé történő marketingre. Ha jól csinálja, nagyon hasznos stratégia lehet; vegye figyelembe ezeket a tippeket, és jó úton halad a siker felé.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.