Tanuljon meg e-mail marketing tippeket és trükköket, amelyeket a profik használnak
Az e-mail marketing hosszú idő óta a reklámozás egyik leghatékonyabb módja. Az e-mailek a legjobb módja annak, hogy kapcsolatot tartsanak az ügyfelekkel, különleges ajánlatokat kínáljanak ügyfeleinek, és új ügyfeleket érjenek el. Ezt a cikket azért hoztuk létre, hogy segítsen elindítani egy internetes kampányt, amely mindezen célokat eléri.
Csak e-mail marketinget használjon olyan emberek megcélzására, akik engedélyt adtak Önnek a kapcsolatfelvételre. Ha olyan leveleket küld, akik nem ismerik Önt, akkor az e-mailjeit spamnek tekintjük. Kíváncsiak lesznek, hogy tudnak-e Önről valahonnan, és vajon érdekli-e őket, hogy mit próbál eladni nekik. Az e-mailjeit meg sem nyitja. Ne pazarolja az idejét olyan e-mailekkel, akiket nem ismer.
Győződjön meg róla, hogy korlátozott promóciókat és különleges ajánlatokat tartalmaz a hírleveleiben; ez felkelti az ügyfelek érdeklődését, és mindig figyelni fogja a jövőbeni e-maileket. Az e-mail marketingnek ez a formája nem csak valódi értéket ad olvasóinak részvételükért, hanem arra is ösztönzi őket, hogy ajánlják ismerőseiket. Ami azt illeti, az ajánlóprogramok nagyszerű módjai az e-mail bázis bővítésének, ugyanakkor az ügyfélkör bővítésének.
Használja e-mail marketingjét, hogy ügyfeleit jobban bevonja más promóciós portálokba. Például mindig adjon több módot az olvasóknak, hogy többet tudjanak meg arról, amiről minden e-mail beszél. Végezzen el minden e-mailt a kapcsolatfelvételi adataival és webcímével, bátorítsa őket, hogy osszák meg speciális promóciókat a Facebook „Tetszik” gombjaival, vagy irányítsák őket egy videóra, amely bemutatja, hogyan használhatja a legjobban egy új terméket.
Használjon olyan színeket és betűtípusokat, amelyek tükrözik vállalkozását, és könnyen megtekinthetők. Még ha a tartalom érdekes is, a nehezen olvasható betűtípusok és durva színek egyes ügyfeleket az e-mail visszautasításához vezethetnek, és esetleg a jövőben is. Használja ugyanazt a színsémát és betűtípust az összes e-mailhez.
Könnyítse meg az emberek számára a listáról való leiratkozást. Ez kontraproduktívnak tűnhet, mivel nem szeretné, hogy ügyfelei elveszítsék érdeklődésüket és távozzanak. Ha azonban ügyfeleit már nem érdeklik hírlevelei, bosszankodhatnak, ha nem tudnak könnyen leiratkozni. Adjon meg egy nagy gombot vagy linket, hogy az érdeklődését elvesztett ügyfelek kiterjedt keresés nélkül megtalálják.
Fontolja meg, hogy kövessen egy pletykát, amely szerint az eladás hamarosan véget ér. Illesszen be egy nyilatkozatot, amely felszólítja ügyfeleit, hogy azonnal fizessenek elő, hogy kihasználhassák az akció előnyeit. Az e-mail lezárása azt mondhatja nekik, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget, és cselekedjenek most.
Amikor az emberek feliratkoznak az e-mail marketinglistájára, előre tudatnia kell velük, mire számíthat. Mondja el az előfizetőknek, hogy milyen gyakran hallhatnak Önről, és milyen típusú kommunikációt fog küldeni nekik. Ha arra számítanak, hogy mekkora mennyiségű e-mailt fog küldeni, kevésbé valószínű, hogy csalódnak és leiratkoznak.
Csak hasznos információk küldésével mutassa meg ügyfeleinek, hogy értékeli őket. Ne álljon a rossz oldalukon azzal, hogy állandóan kirívó reklámokat küld nekik e-mailben. Próbáljon meg szemléltetni, hogy egy adott termék hogyan oldhat meg egy problémát, vagy esetleg alkalmazzon valamilyen promóciót a kiküldött e-mailekben.
Bebizonyosodott, hogy az internet forradalmasította a vállalkozások irányítását, és ennek része az e-mail marketing. Mostantól a vállalkozások minden eddiginél könnyebben és töredék áron érhetnek el több ügyfelet. Használja a fenti cikk technikáit, hogy a leghatékonyabb e-mail kampányt mutassa be ügyfeleinek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.