A jó oldalának bemutatása: tippek és trükkök a hírnévkezeléshez
Az üzleti hírnév felszínen tartása és őszintén tartása kemény munka, mert nagyon sok dolog van ellene. Ha küzdött egy vállalkozás és hírnév felépítésével, akkor valószínűleg azon töpreng, mit tehetne jobban. Mindjárt megtudja, ahogy többet megtud az üzleti hírnév-kezelésről.
Ügyfelei bizalmának biztosításához kulcsfontosságú az őszinteség és az átláthatóság. Ne távolítsa el, és ne próbálja elfedni a negatív bejegyzéseket webhelyéről. Ezzel úgy tűnhet ügyfelei számára, mintha figyelmen kívül hagyná aggályaikat, vagy egyszerűen nem törődik velük. Mindig legyen őszinte a vállalata esetlegesen felmerülő problémáival kapcsolatban.
Személyes hírnevének vagy üzleti márkájának figyelemmel kísérése nagyon fontos az online hírnévkezeléshez. Állítson be automatikus riasztást, ha a neve megjelenik. A Trackur, a Monitor This és a Google Alerts használatával értesítést küldhet, ha új tartalom jelenik meg. Így már másnap, ha nem hamarabb, tudni fogja, mikor beszél önről valaki.
A sértés a hírnévromlás megelőzésének módja. Győződjön meg arról, hogy sok pozitív visszajelzés és reakció érkezik márkájára, és egyszerűen elnyomja a negatív visszajelzéseket. Győződjön meg róla, hogy tartalma mindig friss, hogy a régebbi, negatív dolgok a keresési oldalak aljára tűnjenek.
Ügyeljen arra, hogy az elégedetlen ügyfeleit ne hagyja figyelmen kívül. Ha egy ügyfél rossz tapasztalatát jóra tudja fordítani, az ügyfele értékelni fogja törődését. Ez még jobb, ha online is megtehető. Ez lehetőséget ad másoknak, hogy lássák, hogyan kezelte a problémát, és fogékonyabbá válik az Önnel való üzletkötésre.
Próbáljon meg rákeresni a cégére az interneten, ahogy az ügyfelei tennék. Lehetséges, hogy a számítógépén végzett keresések egészen más eredményeket eredményezhetnek, mint a potenciális ügyfelek. Ennek oka lehet a személyre szabási lehetőségei. Próbálja meg kikapcsolni ezeket a beállításokat, hogy jobb képet kapjon a keresőmotor eredményeiről.
Figyelje, mit mond. Ez az online és offline interakciókra egyaránt vonatkozik. Kerülje az illegális tevékenységről szóló vitákat vagy a becsmérlő megjegyzéseket. Azt is szeretné elkerülni, hogy magát és vállalkozását olyan képekhez kössék, amelyek nyíltak vagy nem megfelelőek. Ezenkívül próbálja meg elkerülni, hogy bármi negatívat tegyen vagy mondjon, ami egy híradóban lesz. A potenciális befektetők és ügyfelek ezeket a dolgokat vörös zászlónak tekinthetik.
Amikor nyilvánosan válaszol az ügyfelektől kapott visszajelzésekre, ne felejtse el megszólítani őket. Az emberek tudni akarják, hogy a cégtulajdonosok egyéneknek tekintik őket, nem pedig egy nagyon nagy csoport egy részének. A nevük használata azt fogja adni nekik, amit akarnak.
Soha ne tegyen közzé hamis véleményeket és megjegyzéseket, amelyek pozitív megvilágításba helyeznék vállalkozását. Akár hiszi, akár nem, a legtöbb ügyfél tudni fogja, hogy mikor csalják meg őket, és elveszítik önbe és cégébe vetett bizalmukat. Ahelyett, hogy ügyfeleket szerezne, elveszítheti őket.
Vegyen részt közösségében. A cég hírnevének erősítésének egyik legjobb módja az, ha jótékonysági tevékenységet folytat a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadja közösségének, jó hírverést kap, és lehetőséget ad arra, hogy sok olyan emberrel beszélgessen, akikkel egyébként soha nem tudna beszélgetni.
Időbe telik egy szilárd üzleti hírnév kialakítása, amely valóban megbízható. Az elejétől kezdi így, és tudja, mit kell tennie, de az ügyfélbázisa bizalmat épít Önnel. Meg kell védenie ezt a kapcsolatot, és be kell építenie a tanult tippeket a napi üzleti hírnév kezelésbe.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.