Tippek a cikkek hosszú távú marketing sikeréhez
Bár a mai úgynevezett szakértők közül sokan ennek az ellenkezőjét állítják, a világ még mindig tele van olyan emberekkel, akik azt a régi vállalkozói szellemet mutatják. Egyszerűen nincs sok lehetőség a világon. Az egyik hely, ahol mindig sok lehetőséget talál, az az internet. Ha elolvassa ezt a cikket, és átülteti ezeket a marketing tippeket a gyakorlatba, már jó úton haladhat a sikeres vállalkozás elindítása felé.
Internetes marketingstratégiája részeként vegyen fel egy blogot. A blogbejegyzések írása lehetőséget ad arra, hogy olyan hasznos információkat írjon a vállalkozásáról, amelyekre az emberek a saját webhelyükön hivatkozhatnak. A tanácsok vagy tippek nagyszerű dolgok, amelyeket el lehet helyezni egy blogba. Egy jól megírt cikk felvilágosítja a potenciális ügyfeleket termékéről vagy szolgáltatásáról, és a fő webhelyére irányítja őket.
Az expozíció megszerzésének fantasztikus módja, ha cikkeit bloghálózatokba és cikkkönyvtárakba küldi el. A blogírás manapság nagy dolog, és ha beüti az orrát az ajtón, valószínűleg gyorsan meg tudja növelni saját webhelye forgalmát. Ne felejtse el feltüntetni adatait minden elküldött cikkben, és az emberek felkeresik webhelyét és a blogokat.
Hozzon létre egy fiókot egy cikkjegyzék-webhelyen. A cikkkönyvtárak soha nem fizethetnek a regisztrációért. Ha igen, akkor ez nem egy jó hírű cég, és ne használja. Csak az ingyenes webhelyek használata intelligens és hatékony módja annak, hogy észrevegyék. A fizető webhelyek általában nem kapnak annyi figyelmet.
Miután jóváhagyták az EzineArticle-t, küldje be azt a cikket más nagyobb cikkek könyvtárába, mint például a Buzzle, ArticleAlley és ArticlesFactory. A legtöbb nagyobb cikkkönyvtárban nem szerepel a következő címke. Továbbra is fontos, hogy ezeket a könyvtárakat elküldje, mert az ezekből a címtárakból származó cikkek összességében továbbra is jó helyen állnak.
Ha a cikk marketingjei már javában zajlanak, előfordulhat, hogy nincs ötlete, hogy új cikkeket hozzon létre. Ahelyett, hogy ötleteket keresne az interneten, lapozza fel az elkészült cikkek katalógusát. Írjon át egyet, ha teljesen kétségbeesetten vágyik a tartalomra. Még jobb, ha elővesz egy régi cikket, és ír egy frissített verziót.
A cikkmarketing sikere mindig magában foglalja a tartalom mennyiségét és minőségét is. Ha így tesz, olvasói több cikkben is érdekes és releváns tartalmat élvezhetnek. Ha megszokja, könnyebb lesz cikkeket szerezni.
Amikor a cikk marketingjéről van szó, reklámoznia kell cikkeit. A tartalom megírása és közzététele csak a fele annak a munkának, amelyet mindegyikbe bele kell fektetni. Tudatosítania kell olvasóit ennek létezéséről. Próbáljon meg közösségi oldalakat használni, hogy tájékoztassa hűséges olvasóit és potenciális olvasóit, amikor csak teheti.
Ha pontosan azt adja meg olvasóinak, amit akarnak, az nagyszerű módja annak, hogy növelje forgalmát és eladásait a cikkmarketing terén. Szánjon rá időt, hogy kitalálja a résközönségét. Miután rájött, mit akarnak, győződjön meg róla, hogy folyamatosan azon dolgozik, hogy eljuttassa nekik. Maradjon éles és koncentrált, ez a lényeg.
Annak érdekében, hogy hatékony legyen a cikkmarketing, keresőoptimalizálási technikákat és egyéb internetes marketing stratégiákat kell alkalmaznia. Győződjön meg arról, hogy tanul a keresőoptimalizálásról, hogy növelje cikkeinek rangsorát. Ha közzéteszi, és nem tesz többet, nem jönnek. Legyen közvetlen megközelítése, és tartsa szem előtt a célt.
Kerülje a szójátékot, ha hatékonyan szeretné megcélozni közönségét cikkmarketing segítségével. Természetesen élvezetessé teheti az olvasást, de nem akarja, hogy zavarba ejtse, hogy mit akar közölni.
Használja ki a több ezer és ezer online blog, e-zin, internetes videó- és életmódoldal előnyeit, amelyek a felhasználókra támaszkodnak a tartalom létrehozásában és elküldésében. Beküldhet egy informatív és érdekfeszítő cikket, amely az emberek és a potenciális új piacok széles körének elérésével forgalmat irányíthat webhelyére.
Amikor elkészíti a forrásdobozt, ragaszkodjon 100 vagy kevesebb szóhoz, semmi több. Nem akarja túlterhelni olvasóit. Olyanná szeretné tenni a forrásdobozát, amelyet az olvasói szívesen megnéznek, nem pedig olyasvalamit, ami eltántorítja őket, mert túl sok az információ.
Egy jó cikkmarketing tipp az, hogy ne vegyük egyenlővé az időt a pénzzel. Ne gondolja, hogy egy cikk megírásával eltöltött idő miatt keresni fog egy bizonyos összeget. A valóság az, hogy egyes cikkek elkelnek, mások pedig nem. Hozzá kell szokni.
A sikeres üzleti élet az élet számos területén nem megy könnyen, de az online munka nagy része az, hogy a sikernek nincs plafonja. Ha megtanulja ezeket a cikkmarketing taktikákat, és gyakorlatba is viszi őket, semmi sem tarthatja vissza attól, hogy vadul sikeres webes üzletet hozzon létre és működtessen.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.