Gyors és egyszerű ötletek e-mail marketing stratégiákhoz
Az e-mail marketing hosszú idő óta a reklámozás egyik leghatékonyabb módja. Az e-mailek a legjobb módja annak, hogy kapcsolatot tartsanak az ügyfelekkel, különleges ajánlatokat kínáljanak ügyfeleinek, és új ügyfeleket érjenek el. Ezt a cikket azért hoztuk létre, hogy segítsen elindítani egy internetes kampányt, amely mindezen célokat eléri.
Kérjen visszajelzést ügyfeleitől az e-mailjeivel kapcsolatban. Mivel az Ön ügyfelei a legfontosabb részét képezik kampányának, fontos tudnia, hogy elégedettek-e az Öntől kapott e-mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid kérdőívet néhány kérdéssel arról, hogy mit szeretnek és mit nem.
Amikor megkéri az embereket, hogy jelentkezzenek, tudassa velük, mire számíthatnak. Mondja el nekik, hogy mit fog küldeni, és milyen gyakran fogja küldeni. Az emberek nagyobb valószínűséggel regisztrálnak, ha tudják, hogy nem fogja elárasztani a beérkező leveleiket olyan bőbeszédű e-mailekkel, amelyeket nem szándékozik elolvasni.
Minél egyszerűbb feliratkozni az e-mailes hírlevélre, annál több feliratkozója lesz. Ha van fizikai üzlete, vásárláskor kérje meg ügyfelei e-mail címét. Ha egy webhelyen értékesít, kérdezze meg tőlük a címét, amikor készen áll a kijelentkezésre.
A következetesség fontos. Használja ugyanazt a megjelenést az e-mailjeihez, mint a webhelyén. Ez magában foglalja a betűtípusokat, logókat és színsémákat. Használjon olvasható, könnyen olvasható betűtípust. Az előfizetőivel folytatott néhány kommunikációt követően kezdik látni, hogy ismerik az üzeneteit, és tudják, hogy mindig Öntől származnak. Az ismertség (vagy márkaépítés) ápolása a marketing fontos része, különösen e-mailben.
Az e-mailek fejlesztésekor vegye figyelembe, hogy mekkora az előnézeti ablaktábla a legtöbb e-mail olvasó szoftverben. Ha e-mailje jóval meghaladja az előnézeti panel méretét, bölcs dolog azonnal szerkeszteni. Sokan csak ebben az előnézeti ablakban olvassák el az e-mailjeit. Előfordulhat, hogy olvasója soha nem látja az információkat, amelyek kívül esnek a hatókörén.
Kerülje a túl sok kép használatát az e-mailekben. Sok e-mail program blokkolja a grafikákat, így felhasználásuk időpocsékolás. Ezenkívül a grafika túlzott használata valószínűleg arra készteti az e-mail olvasókat, hogy az e-maileket automatikusan a spam mappába dobják.
Nagyon gyakori, hogy az emberek mobiltelefonon nézik az internetet ahelyett, hogy teljes méretű számítógépet használnának. Mivel ez a helyzet, ezt úgy kell megtennie, hogy a kiküldött e-mailek szélessége könnyen megtekinthető legyen mobiltelefonon. Győződjön meg arról, hogy ugyanezt tegye a céloldalán is.
Készüljön fel arra, hogy válaszoljon az e-mailekre, ha e-mail marketingje megfelelően történik. Ha túl sokáig tart a válaszadásra, sok lehetőséget elszalaszthat. Ha jó, ingyenes tartalmat biztosít, készüljön fel arra, hogy választ kap rá a címzettektől. Felkészültnek kell lennie, amennyire csak lehetséges.
A statisztikák gyűjtése és elemzése ugyanolyan fontos egy e-mail marketing kampány sikere szempontjából, mint egy üzleti webhely számára. Fektessen be olyan szoftverekbe, amelyek segítségével nyomon követheti az egyes e-mailek hatékonyságát, kezdve az e-mailek tényleges megnyitásának hány százalékától a leiratkozásig.
Bebizonyosodott, hogy az internet forradalmasította a vállalkozások irányítását, és ennek része az e-mail marketing. Mostantól a vállalkozások minden eddiginél könnyebben és töredék áron érhetnek el több ügyfelet. Használja a fenti cikk technikáit, hogy a leghatékonyabb e-mail kampányt mutassa be ügyfeleinek.
zártszelvény összekötő elemek,lépcsőkorlát,feliratok,halloween, szív,esküvői meghívó,vintage,gyertya
1. zártszelvény összekötő elemek
2. lépcsőkorlát
3. feliratok
4. halloween
5. szív
7. vintage
8. gyertya
zártszelvény összekötő elemek,lépcsőkorlát,feliratok, halloween,szív,esküvői meghívó,vintage,gyertya
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.