Jó szilárd tanácsok a hírnévkezeléssel kapcsolatban, amelyeket bárki használhat
Sajnos, amit az emberek az interneten mondanak, az nem mindig igaz. Azonban lépéseket tehet online jó hírnevének védelme érdekében, hogy vállalkozása továbbra is virágozhasson. Olvasson tovább, hogy többet megtudjon. Soha ne veszítse el hidegvérét az ügyfelekkel a közösségi média fórumain. Még ha nem is ért egyet az ügyféllel, ne támadja meg és ne viselkedjen durván az ügyféllel szemben. Próbáljon meg a lehető legjobban segíteni az ügyfélnek, és lépjen tovább. Mindig professzionálisan járjon el, mert nem akar rossz hírnevet kelteni a cége számára. Állítson fel reális elvárásokat ügyfeleivel. Ha kisvállalkozása van, tájékoztassa ügyfeleit arról, hogy mikor válaszol kérdéseire. Ha nem tud minden kérdésre azonnal válaszolni, helyezzen el egy transzparenst, amely azt írja, hogy minden kérdésre egy bizonyos időn belül, például 72 órán belül megérkezik a válasz. Mielőtt elkezdené az ügyfeleknek szóló marketinget, győződjön meg arról, hogy tisztában van a megcélzott demográfiai adatokkal. Ez segít kitalálni, hogyan léphet kapcsolatba velük. A hangnem, a tartalom és a beszédmód eltérhet attól függően, hogy milyen típusú embereket próbál megszólítani. A közösségi médiában való erős jelenlét elősegíti vállalkozása hírnevének javítását. Twitter-fiók, blog vagy Facebook-oldal létrehozása segíti a potenciális ügyfelekkel való interakciót. Manapság a legtöbben elvárják a cégektől, hogy jelen legyenek a közösségi médiában. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy releváns tartalmat tegyen közzé cégéről, és figyelemmel kísérje, hogy mit mondanak. Ha vállalkozása szerepel egy olyan minősítő webhelyen, amely lehetővé teszi a cégtulajdonosok számára, hogy válaszoljanak, győződjön meg róla, hogy használja ezt. Akár jó, akár rossz a visszajelzés, válaszolnia kell rá. Köszönetet kell mondanunk azoknak, akiknek nincs más dolguk, mint dicsérni, és felajánlani valamit azoknak, akik elégedetlenek. Próbáljon meg utánajárni a hírnévkezelési szolgáltatásoknak. Ezek a szolgáltatások egy kis pénzbe kerülnek, de segíthetnek a hírnév megszerzésében, a hírnév javításában vagy a hírnév fenntartásában. Ezek profik. Megnézhetik az Ön helyett az online tevékenységeket, és segíthetnek elkerülni a negatív hírnevet, illetve leküzdeni azt. Próbáljon meg ügyfelei közelében maradni. Például, ha tudja, hogy ügyfelei jó része rendszeresen felkeres egy helyi éttermet, menjen el oda. Ha odamegy, ahová ügyfelei járnak, jobban megismeri őket, és minőségi szolgáltatást tud nyújtani. Az emberek nyugodtabbnak érzik magukat, ha Önnel beszélgetnek ilyen környezetben. Amikor nyilvánosan válaszol az ügyfelektől kapott visszajelzésekre, nevén szólítsa meg őket. Az emberek tudni akarják, hogy a cégtulajdonosok egyéneknek tekintik őket, nem pedig egy nagyon nagy csoport egy részének. A nevük használata azt fogja adni nekik, amit akarnak. Ha egy webhelyen valótlan információkat talál cégéről, kérje meg a webhely tulajdonosát, hogy távolítsa el vagy javítsa ki az információkat. Egy határozottan megfogalmazott e-mailben a legtöbb webmestert meg lehet kérnie az információ eltávolítására. A cég hírnevének online kezelésének legjobb módja, ha tisztában van azzal, hogy mit mondanak róla. A hurokban való tartózkodás elengedhetetlen ahhoz, hogy a negatív zümmögést elfojtsa. Ezt úgy teheti meg, hogy Google Alerts szolgáltatással rendelkezik a cég nevére, vagy felvesz egy céget, aki ezt felügyeli. Tegye meg most a megfelelő lépéseket online hírnevének védelme érdekében. Sajnálatos lenne, ha minden igyekezetét meghiúsítanák olyan plakátok, akik nem tesznek mást, mint hamisságokat sugároznak. Ezt megelőzheti, ha proaktívan a vezetőülésben marad. Használja az imént kapott tippeket, hogy pontosan ezt tegye.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.